English تماس با ما درباره ما اعضا اخبار اتانول نشریه صفحه اصلی
 

 

بازدید هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان اتانول ایران
از شرکت تعاونی تولیدی جنوب اتانول

بر اساس مصوبه هیات مدیره دائر بر برگزاری جلسات آتی هیات مدیره در محل کارخانه یکی از اعضای انجمن، بنا به دعوت جناب آقای دکتر باقری، مدیرعامل محترم شرکت تعاونی تولیدی جنوب اتانول و عضو محترم هیات مدیره انجمن اولین نشست دوره ای هیات مدیره انجمن در روز چهارشنبه مورخ 01/11/1393 در محل کارخانه آن شرکت واقع در سپیدان استان فارس با حضور کلیه اعضای هیات مدیره، مدیرعامل شرکت بازرگانی اتانول ایران و همچنین یکی از اعضای محترم هیات مدیره شرکت بازرگانی اتانول ایران تشکیل گردید.
جناب آقای دکتر باقری با برنامه ریزی کامل تسهیلات لازم را جهت این بازدید فراهم نموده بودند.
ابتدا از خط تولیدی اتانول آن شرکت و همچنین خطوط تولید سرکه سازی، تولید کود مایع از ویناس تولیدی جهت صادرات بازدید به عمل آمد. ظرفیت تولیدی کارخانه جنوب اتانول با نوسازی و گسترش هم اکنون به میزان 10000 لیتر در روز رسیده است که از تولیدات این کارخانه به کشورهای همجوار نیز صادرات صورت می گیرد.
شرکت جنوب اتانول در منطقه ای خوش آب و هوا و ییلاقی در استان فارس واقع شده و از ابتکارات جناب آقای دکتر باقری در اداره این واحد استفاده از کارشناسان و متخصصان جوان و علاقمند در برنامه ریزی و مدیریت این شرکت است که نمودی ویژه دارد.
سپس پس از حضور در دفتر این شرکت، جلسه هیات مدیره انجمن برگزار شد و در خصوص موضوعاتی از قبیل مکاتبات و جلسات برگزار شده با مسئولین سازمان غذا و دارو و نحوه رفتار با سازمان غذا و دارو در ارتباط با عدم پاسخ گویی به تقاضاهای مشروع اعضای انجمن ، بازار اتانول، قیمت ها، ملاس بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.
عکس های این بازدید از لینک های زیر قابل مشاهده خواهند بود:
عکس 01         عکس 02         عکس 03         عکس 04         عکس 05         عکس 06
عکس 07         عکس 08         عکس 09         عکس 10         عکس 11         عکس 12
عکس 13

 
 




پیوندها
 
Design By: A. Arefnia