English تماس با ما درباره ما اعضا اخبار اتانول نشریه صفحه اصلی
 

 

بازدید هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان اتانول ایران
از شرکت شرکت خمیرمایه و الکل رازی

در ادامه روند برگزاری جلسات هیات مدیره در محل کارخانه های اعضای انجمن، بنا به دعوت جناب آقای مهندس احتشامی، مدیرعامل محترم شرکت خمیرمایه و الکل رازی و عضو محترم هیات مدیره انجمن و همچنین آقای شیرزادگان، مدیرعامل محترم شرکت الکل خرمشهر و عضو محترم هیات مدیره انجمن، اعضای هیات مدیره ضمن بازدید از این دو کارخانه، جلسه اسفند ماه خود را در محل این دو شرکت برگزار نمودند.
در صبح روز پنج شنبه مورخ 07/12/1393 بازدید از کارخانه شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی توسط هیات مدیره محترم صورت گرفت و پس از این بازدید از خط تولید اتانول و خمیرمایه شرکت خمیرمایه و الکل رازی بازدید به عمل آمد.
کارخانه خمیرمایه و الکل رازی با ظرفیت تولید افزون بر 100 هزار لیتر اتانول در روز مشغول به تولید بوده و از تکنولوژی بالایی برخوردار می باشد. این کارخانه توسط شرکت فوگل بوش طراحی و ساخته شده است.
جناب آقای مهندس احتشامی مدیرعامل با تجربه و کارآمد این واحد با نوآوری و استفاده از فناوری های نوین موفق به عملکرد بسیار عالی گردیده است. سیستم کانتینوس این واحد موجب گردید تا تعداد پرسنل مورد نیاز حداقل شوند.
شرکت های هولدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی با دارا بودن 7 واحد تولید شکر و ملاس پشتوانه اساسی برای تامین مواد اولیه این واحد می باشند.
حمایت ها و همکاری های ارزشمند جناب آقای مهندس احتشامی با کلیه اعضای انجمن برگ زرینی در روابط بین کارخانه های فعال در این صنعت می باشد.
پس از بازدید از خطوط تولید جلسه ای با حضور اعضای محترم هیات مدیره و همچنین میهمانان مدعو تشکیل و مسایل روز صنعت و بازار اتانول مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که تصمیماتی نیز در این خصوص اتخاذ گردید.
پس از پایان جلسه هیات بازدیدکننده راهی شهرستان آبادان شدند تا در روز بعد از شرکت تعاونی شماره یک الکل خرمشهر بازدید نمایند.

 
 




پیوندها
 
Design By: A. Arefnia